Kahvakuula

Katja_Ahola_Kahvakuula_Living_Fitness_MG_6359Kahvakuula on alunperin Venäjältä tullut voimailuväline, jonka suosio Suomessa on viime vuosina kasvanut räjähdysmäisesti. Kahvakuulaillessa voit kokea tasapainoisen liikuntaelämyksen ja treenin voi tehdä missä vain!

Hauskaa ja tehokasta

Kahvakuulatreenin avulla voit kehittää tasapainoa, lihaskuntoa sekä voimaa hauskalla ja tehokkaalla tavalla. Harjoitteiden vaikeus- ja raskausasteeseen voi vaikuttaa kuulan painon mukaan.

Kahvakuulaharjoittelu on hyvin monipuolinen koko kehoa vahvistava liikuntamuoto. Se myös lisää kehon koordinaatiota, tasapainoa ja parantaa liikkuvuutta. Kahvakuulalla voi treenata kuka tahansa kuntotasosta riippumatta. Jokainen harjoittelee omaan tahtiinsa ja omien kykyjensä mukaan.

Kuulan koko

Kuulia on painoltaan hyvin pienestä raskaaseen. Naisten suositeltu aloituspaino on 4-8 kiloa ja miesten 8-16 kiloa, riippuen kuulailijan taustasta ja kuntotasosta. Uutta haastetta saat siirtymällä painavampaan kuulaan. Kuulan koon valinnassa voit käyttää apuna myös blogi kirjoitusta Kahvakuulan koko.

 

kahvakuula tunnille