Kahvakuula

Kahvakuulaharjoittelu

Kahvakuulaillessa voit kokea tasapainoisen liikuntaelämyksen ja treenin voi tehdä missä vain! Kahvakuula on alunperin Venäjältä tullut voimailuväline, jonka suosio Suomessa on viime vuosina kasvanut räjähdysmäisesti. 

Hauskaa ja tehokasta

Kahvakuulatreenin avulla voit kehittää tasapainoa, lihaskuntoa sekä voimaa hauskalla ja tehokkaalla tavalla. Harjoitteiden vaikeus- ja raskausasteeseen voi vaikuttaa kuulan painon mukaan. Kahvakuulaharjoittelu on hyvin monipuolinen koko kehoa vahvistava liikuntamuoto. Se myös lisää kehon koordinaatiota, tasapainoa ja parantaa liikkuvuutta. Kahvakuulalla voi treenata kuka tahansa kuntotasosta riippumatta. Jokainen harjoittelee omaan tahtiinsa ja omien kykyjensä mukaan

Kuulan koko

Kuulia on painoltaan hyvin pienestä raskaaseen. Naisten suositeltu aloituspaino on 4-8 kiloa ja miesten 8-16 kiloa, riippuen kuulailijan taustasta ja kuntotasosta. Uutta haastetta saat siirtymällä painavampaan kuulaan. 

Kahvakuulatunnille mukaan

  • Kahvakuula
  • Jumppamatto
  • Sisäliikuntakengät
  • Juomapullo ja pieni hikipyyhe
  • Mukavat vaatteet, jossa on helppo liikkua